ای زمان ب ایست من هم امدم...

نگفتنی ها را به پاس حکمتت منتظر گذاشتم که

چون خودت نوشتی: افتادن یک برگ بی حکمت نیست....

چه برسد به ما که امده ایم و می ایند و پاییز با بی برگی اش می رسد!!!

         خدایا!!!

ترس دارم به پیشگاهت از فاصله پاکی امدن تا ...... رفتنم!!!

         خود بگو مهربانم!!!

اگر فاصله امدن تا رفتن را به من سپردی،

نگو که بد رفتم...          نگو که بد کردم و بد بودم...

میان این سرنوشت، میان این همه دل، لحظه ای غریب شده ام...

         چرا کسی نمی فهمد که من امده ام؟؟؟

         و چقدر دلم گرفته است...

                                                       " تولدم مبارک"گریه



نظرات شما عزیزان:

Hamid
ساعت0:16---7 مرداد 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری.بهت تبریک میگم
منم با افتخار لینکتون کردم


mj
ساعت1:13---5 مرداد 1393
وبلاگ قشنگی داری


monamona79
ساعت1:39---4 مرداد 1393
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸ ¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬► ♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*زیــبا ترین درود و سلام دوسـت عزیز. وپ زیـــبای داری مـــوفــق باشیــداگر
۞*اگر خــــواســــتی بمـــن ســـر بــــزن منتظــــــر حضـــــــور سبـــزت هستم
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬► ♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 مرداد 1393 | 1:14 | نویسنده : دختر باران |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.